European Union

Podyplomowe

switch registrations

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Menedżer XXI wieku - podyplomowe

Details
Code POD_MEN_SP
Organizational unit Faculty of Philosophy and Sociology
Field of studies Menedżer XXI wieku
Level of education Postgraduate (post diploma)
Duration 2 semestry
Required document
  • Wyższe
  Ask a question
There is currently no active phase.

Past phases in this registration:
  • Phase 1 (20.02.2023 13:14 – 30.09.2024 23:59)

Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w Systemie Obsługi Rekrutacji oraz złożenie kompletu dokumentów.

Instrukcja rejestracji.

Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy wydrukowany z Systemu, uzupełniony i podpisany;
2) odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.

UWAGA! Po dokonaniu internetowej rejestracji należy niezwłocznie złożyć komplet dokumentów. Kwalifikacja na studia odbywa się po analizie dokumentów papierowych.

W przypadku większej liczby zakwalifikowanych zgłoszeń niż liczba miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji: www.umcs.pl/pl/menedzer.htm

Opłata za studia:
- I semestr: 4500,00 zł 
- II semestr: 4500,00 zł
- Całkowity koszt studiów: 9000,00 zł

Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 10 %:
- I semestr: 4050,00 zł 
- II semestr: 4050,00 zł
- Całkowity koszt studiów: 8100,00 zł

Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 5 %:
- I semestr: 4275,00 zł 
- II semestr: 4275,00 zł
- Całkowity koszt studiów: 8550,00 zł

Nr konta do wpłat czesnego zostanie podany w późniejszym terminie. 

Termin i miejsce przyjmowania dokumentów:

Rejestracji w Systemie Obsługi Rekrutacji dokonać można do 30 września 2024 r.
Termin składania dokumentów: 4 października 2024 r.

Dokumenty należy przesłać na podany adres:

Wydział Filozofii i Socjologii UMCS
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 4, p. 9
20-031 Lublin
p. Magdalena Białkowska

Planowany termin uruchomienia studiów:

pażdziernik 2024 r.

Informacji udziela:

mgr Magdalena Białkowska
tel. 81 537-27-72
e-mail: magdalena.bialkowska@mail.umcs.pl

dr hab. Mariola Kuszyk-Bytniewska, prof. uczelni
e-mail: mariola.kuszyk-bytniewska@mail.umcs.pl

mgr Małgorzata Fryszkiewicz
tel. 81 532-21-76
e-mail: malgosia@eipb.pl

Kierownik studiów podyplomowych:

dr Monika Baczewska-Ciupak

Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych:

mgr Małgorzata Fryszkiewicz

OPIS

liczba godzin dydaktycznych: 320
liczba semestrów: 2

Grupa docelowa:

Studia przeznaczone są dla kadry menadżerskiej wyższego szczebla, członków rad nadzorczych i zarządów, prezesów firm, dyrektorów, kierowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą.

Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje przydatne do:

Absolwent otrzymuje przygotowanie merytoryczne i praktyczne niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego w różnych branżach i w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, zna najnowsze koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem oraz innowacyjne techniki kierowania i motywowania pracowników. Studia kształtują szereg kompetencji pragmatycznych (interpersonalnych, społecznych, komunikacyjnych, informatycznych, medialnych) niezbędnych w skutecznym zarządzaniu organizacją, także w dobie kryzysu. Absolwent kierunku, oprócz dyplomu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, otrzyma certyfikat  Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu poświadczający uzyskanie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania organizacją.

Przedmioty prowadzone w ramach studiów:

  • Agile – zwinne zarządzanie organizacją w świecie VUCA
  • Automotywacja i motywowanie innych
  • Budowanie efektywnych relacji ze współpracownikami
  • Budowanie innowacyjnej organizacji w procesie zmian
  • Coaching jako nowoczesne narzędzie rozwoju kadr
  • Coaching kariery menedżera
  • Doskonalenie umiejętności autoprezentacji i wystąpienia publiczne
  • Estetyka w biznesie
  • Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu w praktyce
  • Etykieta biznesu
  • Facylitacja – menedżer jako moderatorFilozoficzne podstawy biznesu i zarządzania
  • Innowacyjne zarządzanie HR – rola działań personalnych w budowaniu wizerunku firmy i menedżera
  • Job Crafting
  • Kreatywność kluczem do sukcesu w biznesie
  • Marketing 4.0 – skuteczne zarządzanie marką przedsiębiorstwa
  • Mentoring jako fundament uczącej się organizacji
  • Personal branding – budowanie marki osobistej menedżera
  • Praktyczne aspekty prawne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
  • Praktyczne aspekty socjologii organizacji i zarządzania
  • Przywództwo organizacyjne
  • Różnice kulturowe w negocjacjach międzynarodowych
  • Strategia rynkowa
  • Wellbeing w organizacji
  • Współpraca nauki i biznesu w ramach gospodarki opartej na wiedzy
  • Wywieranie wpływu – psychologia perswazji w pracy menedżera
  • Zarządzanie emocjami i stresem w organizacji
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie różnorodnością jako model biznesowy
  • Zarządzanie zespołem rozproszonym

Ocena końcowa:

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów.