Code | POD_PRE_SP |
---|---|
Organizational unit | Faculty of Political Science and Journalism |
Field of studies | Public relations i marketing medialny (studia w formule kształcenia zdalnego) |
Level of education | Postgraduate (post diploma) |
Duration | 2 semestry |
Required document | |
Ask a question |
Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w Systemie Obsługi Rekrutacji oraz zamieszczenie skanu dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Rejestracja w systemie internetowym trwa do 8 października 2024 r.
Rozpoczęcie studiów uzależnione jest od zebrania się odpowiedniej liczby osób (minimum 20).
Osoba przyjęta na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, jest zobligowana do przedłożenia:
1) kwestionariusza osobowego wydrukowanego z systemu;
2) odpisu lub poświadczonej przez uczelnię kopii dyplomu ukończenia studiów licencjackich lub magisterskich. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.
Termin i miejsce składania dokumentów, zostaną mailowo przekazane przyjętym osobom.
Opłata za studia:
- I semestr: 2 000 zł
- II semestr: 2 000 zł
- Całkowity koszt studiów: 4 000 zł
Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 10 %:
- I semestr: 1 800 zł
- II semestr: 1 800 zł
- Całkowity koszt studiów: 3 600 zł
Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 5 %:
- I semestr: 1 900 zł
- II semestr: 1 900 zł
- Całkowity koszt studiów: 3 800 zł
Nr konta do wpłat czesnegozostanie podany w terminie późniejszym.
Planowany termin uruchomienia studiów:
Październik 2024 r.
Informacji udziela:
mgr Klaudia Kubińska
e-mail: klaudia.kubinska@mail.umcs.pl
tel.: 81 537 60 20
Kierownik studiów podyplomowych:
dr hab. Lidia Pokrzycka, prof. UMCS
e-mail: lidia.pokrzycka@mail.umcs.pl
OPIS
Liczba godzin dydaktycznych: 240
w tym praktyki:-
Liczba semestrów: 2
Grupa docelowa:
studia są adresowane do absolwentów studiów wyższych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu public relations i marketingu medialnego.
Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje przydatne do:
absolwent studiów podyplomowych „Public relations i media marketing” będzie posiadał specjalistyczną wiedzę z zakresu public relations i marketingu medialnego. Dodatkowo będzie potrafił analizować zjawiska społeczne, niezbędne do wykonywania zawodów związanych z PR i marketingiem medialnym oraz wdrażać proponowane rozwiązania w praktyce, szczególnie w zakresie tworzenia strategii marketingowych i PR dla konkretnych firm. Absolwent będzie także umiał uczestniczyć w przygotowywaniu i upowszechnianiu wyników projektów UE (również o profilu dziennikarskim).
Przedmioty prowadzone w ramach studiów:
- Reklama
- Copywriting
- Marketing
- Marketing on-line
- Komunikacja wizualna
- Tworzenie strategii PR
- PR w projektach międzynarodowych
- Media relations
- Team work
- Komunikacja kryzysowa
UWAGA! WSZYSTKIE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ ZDALNIE NA PLATFOMIE WIRTUALNY KAMPUS UMCS.
Ocena końcowa:
Warunkiem ukończenia studiów i otrzymania świadectwa jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich egzaminów oraz zaliczeń.
Oferta kierunku w Bazie Usług Rozwojowych. Informacje o możliwości dofinansowania studiów podyplomowych z Bazy Usług Rozwojowych znajdują się TUTAJ.