Utwórz konto
Kliknij opcję utwórz konto w prawym górnym rogu systemu.
- Podaj swój adres e-mail, hasło i zaakceptuj zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
- Aktywuj konto za pomocą linka przesłanego na e-mail.
Uzupełnij dane
Uzupełnij dane w sekcji Moje konto / Formularze osobowe: podstawowe dane, adres, kontakt i wykształcenie.
Zapisz się na studia
Przejdź do oferty edukacyjnej i wybierz interesujący Cię kierunek, a następnie kliknij Zapisz się.
Potwierdzeniem zapisu będzie komunikat:
Jeśli wybrałeś więcej, niż jeden kierunek - ustaw priorytety przeciągając je na liście zgłoszeń
Wejdź do zakładki Moje konto / zgłoszenia rekrutacyjne:
Jeśli wybierzesz więcej, niż jeden kierunek, możesz przeciągać je na liście decydując, który wybierzesz w pierwszej kolejności:
Pamiętaj o zapisaniu zmian!
Opłać zgłoszenie
Zgłoszenie można opłacić poprzez Przelewy24 w zakładce Płatności.
Kierunki z egzaminem
Jeśli wybrałeś kierunek z egzaminem, dostaniesz wiadomość o jego terminie i miejscu od komisji rekrutacyjnej.
Złóż dokumenty
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do przyjęcia na studia, dostarcz do nas papierowe dokumenty:
- Wygenerowany z systemu rekrutacyjnego, wydrukowany i podpisany imieniem i nazwiskiem kwestionariusz osobowy,
- Kserokopię świadectwa maturalnego:
– w przypadku składania dokumentów osobiście lub przez osobę upoważnioną: kserokopia oraz oryginał świadectwa maturalnego do wglądu;
– w przypadku dostarczenia dokumentów pocztą lub kurierem: kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez: notariusza, organ administracji publicznej, Biuro Rekrutacji UMCS; prosimy NIE WYSYŁAĆ oryginałów świadectw maturalnych/aneksów i odpisów. - Jedną fotografię o wymiarach 35mm x 45mm, podpisaną na odwrocie imieniem i nazwiskiem kandydata (zgodnie z obecnymi wymaganiami fotografii do dowodu osobistego/paszportu).
Miejsce i termin złożenia dokumentów podane są w opisie kierunku studiów.
Niedostarczenie dokumentów w terminie jest równoznaczne z rezygnacją z podjęcia studiów.