Kod | POD_MEN_SP |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Filozofii i Socjologii |
Kierunek studiów | Menedżer XXI wieku |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Czas trwania | 2 semestry |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
- Tura 1 (20.02.2023 13:14 – 30.09.2024 23:59)
Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w Systemie Obsługi Rekrutacji oraz złożenie kompletu dokumentów.
Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy wydrukowany z Systemu, uzupełniony i podpisany;
2) odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów uprawniających do podjęcia kształcenia na studiach podyplomowych. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.
UWAGA! Po dokonaniu internetowej rejestracji należy niezwłocznie złożyć komplet dokumentów. Kwalifikacja na studia odbywa się po analizie dokumentów papierowych.
W przypadku większej liczby zakwalifikowanych zgłoszeń niż liczba miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
Więcej informacji: www.umcs.pl/pl/menedzer.htm
Opłata za studia:
- I semestr: 4500,00 zł
- II semestr: 4500,00 zł
- Całkowity koszt studiów: 9000,00 zł
Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 10 %:
- I semestr: 4050,00 zł
- II semestr: 4050,00 zł
- Całkowity koszt studiów: 8100,00 zł
Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 5 %:
- I semestr: 4275,00 zł
- II semestr: 4275,00 zł
- Całkowity koszt studiów: 8550,00 zł
Nr konta do wpłat czesnego zostanie podany w późniejszym terminie.
Termin i miejsce przyjmowania dokumentów:
Rejestracji w Systemie Obsługi Rekrutacji dokonać można do 30 września 2024 r.
Termin składania dokumentów: 4 października 2024 r.
Dokumenty należy przesłać na podany adres:
Wydział Filozofii i Socjologii UMCS
Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 4, p. 9
20-031 Lublin
p. Magdalena Białkowska
Planowany termin uruchomienia studiów:
pażdziernik 2024 r.
Informacji udziela:
mgr Magdalena Białkowska
tel. 81 537-27-72
e-mail: magdalena.bialkowska@mail.umcs.pl
dr hab. Mariola Kuszyk-Bytniewska, prof. uczelni
e-mail: mariola.kuszyk-bytniewska@mail.umcs.pl
mgr Małgorzata Fryszkiewicz
tel. 81 532-21-76
e-mail: malgosia@eipb.pl
Kierownik studiów podyplomowych:
dr Monika Baczewska-Ciupak
Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych:
mgr Małgorzata Fryszkiewicz
OPIS
liczba godzin dydaktycznych: 320
liczba semestrów: 2
Grupa docelowa:
Studia przeznaczone są dla kadry menadżerskiej wyższego szczebla, członków rad nadzorczych i zarządów, prezesów firm, dyrektorów, kierowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą.
Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje przydatne do:
Absolwent otrzymuje przygotowanie merytoryczne i praktyczne niezbędne do osiągnięcia sukcesu zawodowego w różnych branżach i w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej, zna najnowsze koncepcje i metody zarządzania przedsiębiorstwem oraz innowacyjne techniki kierowania i motywowania pracowników. Studia kształtują szereg kompetencji pragmatycznych (interpersonalnych, społecznych, komunikacyjnych, informatycznych, medialnych) niezbędnych w skutecznym zarządzaniu organizacją, także w dobie kryzysu. Absolwent kierunku, oprócz dyplomu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, otrzyma certyfikat Europejskiego Instytutu Psychologii Biznesu poświadczający uzyskanie specjalistycznej wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania organizacją.
Przedmioty prowadzone w ramach studiów:
- Agile – zwinne zarządzanie organizacją w świecie VUCA
- Automotywacja i motywowanie innych
- Budowanie efektywnych relacji ze współpracownikami
- Budowanie innowacyjnej organizacji w procesie zmian
- Coaching jako nowoczesne narzędzie rozwoju kadr
- Coaching kariery menedżera
- Doskonalenie umiejętności autoprezentacji i wystąpienia publiczne
- Estetyka w biznesie
- Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu w praktyce
- Etykieta biznesu
- Facylitacja – menedżer jako moderatorFilozoficzne podstawy biznesu i zarządzania
- Innowacyjne zarządzanie HR – rola działań personalnych w budowaniu wizerunku firmy i menedżera
- Job Crafting
- Kreatywność kluczem do sukcesu w biznesie
- Marketing 4.0 – skuteczne zarządzanie marką przedsiębiorstwa
- Mentoring jako fundament uczącej się organizacji
- Personal branding – budowanie marki osobistej menedżera
- Praktyczne aspekty prawne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
- Praktyczne aspekty socjologii organizacji i zarządzania
- Przywództwo organizacyjne
- Różnice kulturowe w negocjacjach międzynarodowych
- Strategia rynkowa
- Wellbeing w organizacji
- Współpraca nauki i biznesu w ramach gospodarki opartej na wiedzy
- Wywieranie wpływu – psychologia perswazji w pracy menedżera
- Zarządzanie emocjami i stresem w organizacji
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie różnorodnością jako model biznesowy
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
Ocena końcowa:
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczeń ze wszystkich przedmiotów.