Kod | POL_MLP_S1 |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Kierunek studiów | Marketing i lobbing polityczny |
Forma studiów | Stacjonarne |
Poziom kształcenia | Pierwszego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Limit miejsc | 23 |
Czas trwania | 3 lata |
Opłaty | 85 |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Na marketingu i lobbingu politycznym:
- dowiesz się, w jaki sposób politycy i ich sztaby budują wizerunek, który pozwala im funkcjonować w sferze politycznej przez długie lata, podczas gdy inni pozostają postaciami anonimowymi
- pokażemy Ci, dlaczego niektórzy politycy stają się bohaterami spotów wyborczych, programów informacyjnych, a ich tweety podbijają sieć
- wprowadzimy Cię w tajniki kampanii wyborczych prowadzonych w USA i państwach zachodnich, a także ciągle kształtującego się rynku marketingu politycznego w Polsce i Europie Środkowej i Wschodniej
- poznasz marketing polityczny od strony praktycznej poprzez analizę sytuacji politycznej i przygotowanie kampanii wyborczych, kreowanie wizerunku i projektowanie strategii komunikacji z mediami, tworzenie materiałów wyborczych oraz produktu politycznego najwyższej jakości
- nauczymy Cię jak opracować strategię marketingową, obejmującą sposób prezentacji kandydata i jego konkurentów, a także zachowania w trakcie spotkań bezpośrednich z elektoratem, wykładach i debatach
- podczas zajęć z lobbingu politycznego poznasz tajniki nawiązywania rozległych kontaktów i wywierania wpływu na rozmówcę
- dowiesz się wszytskiego o działalności lobbingowej, której celem jest zmiana procesu decyzyjnego w interesie grup politycznych, gospodarczych lub społecznych
- nauczysz się debatować, argumentować oraz występować publicznie przed kamerami
- poznasz zasady negocjacji i mediacji, w tym również w sytuacjach kryzysowych
- zrozumiesz procesy i struktury w komunikacji politycznej w marketingu i lobbingu politycznym
- poznasz wpływ marketingu i lobbingu politycznego na partycypację polityczną, proces decyzyjny oraz życie społeczno-gospodarcze
- nauczysz się wykorzystywać wybrane narzędzia marketingowe oraz sposoby prowadzenia badań i analiz we współczesnej praktyce marketingowej
- poznasz znaczenie i rolę nowoczesnych technologii w marketingu i lobbingu politycznym, w tym również fundamentalnych dylematów współczesnych cywilizacji związanych z rozwojem technik i narzędzi marketingu i lobbingu politycznego
- dowiesz się, jak pozyskiwać dane i informacje z różnych źródeł, formułować wnioski i opinie oraz uczestniczyć w debacie
Sprawdź, jakie przedmioty są w programie studiów.
Mocne strony:
- elastyczny program studiów - możesz wybrać aż 30% przedmiotów
- zajęcia z naukowcami z całego świata w ramach programu visiting professors
- spotkania i warsztaty z ekspertami ze świata polityki oraz kultury i mediów
- atrakcyjne praktyki i staże zawodowe krajowe i zagraniczne
W jakim zawodzie można pracować po po marketingu i lobbingu politycznym?
- specjalista ds. kreowania wizerunku politycznego
- rzecznik prasowy
- specjalista ds. kampanii politycznych
- analityk rynku politycznego
- doradca polityczny
- specjalista ds. strategii marketingowych i komunikacyjnych
- specjalista agencji PR ds. kreowania i realizacji kampanii public relations
- kierownik projektów politycznych, gospodarczych i społecznych w instytucjach państwowych i samorządowych oraz organizacjach pozarządowych
- lobbysta
- freelancer – marketingowiec polityczny
Na wszystkich kierunkach UMCS znajdziesz:
- programy wymiany międzynarodowej
- akademiki
- stypendia i zapomogi
- wsparcie osób niepełnosprawnych
- sport na wysokim poziomie
- wydarzenia kulturalne i rozrywkowe
- wsparcie psychologiczne
- rozwój osobisty i zawodowy
- organizacje studenckie
Zapisz się już dziś!
Zasady kwalifikacji
Podczas rekrutacji pod uwagę brane są dwa przedmioty spośród: geografia, historia, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.