Unia Europejska

Rekrutacja - rok akademicki 2024-2025

zmień rekrutację

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Marketing i lobbing polityczny - stacjonarne pierwszego stopnia

Szczegóły
Kod POL_MLP_S1
Jednostka organizacyjna Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Kierunek studiów Marketing i lobbing polityczny
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Pierwszego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 23
Czas trwania 3 lata
Opłaty 85
Wymagany dokument
  • Matury
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (17.04.2024 00:00 – 10.07.2024 23:59)

Na marketingu i lobbingu politycznym:

  • dowiesz się, w jaki sposób politycy i ich sztaby budują wizerunek, który pozwala im funkcjonować w sferze politycznej przez długie lata, podczas gdy inni pozostają postaciami anonimowymi
  • pokażemy Ci, dlaczego niektórzy politycy stają się bohaterami spotów wyborczych, programów informacyjnych, a ich tweety podbijają sieć
  • wprowadzimy Cię w tajniki kampanii wyborczych prowadzonych w USA i państwach zachodnich, a także ciągle kształtującego się rynku marketingu politycznego w Polsce i Europie Środkowej i Wschodniej
  • poznasz marketing polityczny od strony praktycznej poprzez analizę sytuacji politycznej i przygotowanie kampanii wyborczych, kreowanie wizerunku i projektowanie strategii komunikacji z mediami, tworzenie materiałów wyborczych oraz produktu politycznego najwyższej jakości
  • nauczymy Cię jak opracować strategię marketingową, obejmującą sposób prezentacji kandydata i jego konkurentów, a także zachowania w trakcie spotkań bezpośrednich z elektoratem, wykładach i debatach
  • podczas zajęć z lobbingu politycznego poznasz tajniki nawiązywania rozległych kontaktów i wywierania wpływu na rozmówcę
  • dowiesz się wszytskiego o działalności lobbingowej, której celem jest zmiana procesu decyzyjnego w interesie grup politycznych, gospodarczych lub społecznych
  • nauczysz się debatować, argumentować oraz występować publicznie przed kamerami
  • poznasz zasady negocjacji i mediacji, w tym również w sytuacjach kryzysowych
  • zrozumiesz procesy i struktury w komunikacji politycznej w marketingu i lobbingu politycznym
  • poznasz wpływ marketingu i lobbingu politycznego na partycypację polityczną, proces decyzyjny oraz życie społeczno-gospodarcze
  • nauczysz się wykorzystywać wybrane narzędzia marketingowe oraz sposoby prowadzenia badań i analiz we współczesnej praktyce marketingowej
  • poznasz znaczenie i rolę nowoczesnych technologii w marketingu i lobbingu politycznym, w tym również fundamentalnych dylematów współczesnych cywilizacji związanych z rozwojem technik i narzędzi marketingu i lobbingu politycznego
  • dowiesz się, jak pozyskiwać dane i informacje z różnych źródeł, formułować wnioski i opinie oraz uczestniczyć w debacie

Sprawdź, jakie przedmioty są w programie studiów.

Mocne strony:

  • elastyczny program studiów - możesz wybrać aż 30% przedmiotów 
  • zajęcia z naukowcami z całego świata w ramach programu visiting professors
  • spotkania i warsztaty z ekspertami ze świata polityki oraz kultury i mediów
  • atrakcyjne praktyki i staże zawodowe krajowe i zagraniczne

W jakim zawodzie można pracować po po marketingu i lobbingu politycznym?

  • specjalista ds. kreowania wizerunku politycznego
  • rzecznik prasowy
  • specjalista ds. kampanii politycznych
  • analityk rynku politycznego
  • doradca polityczny
  • specjalista ds. strategii marketingowych i komunikacyjnych
  • specjalista agencji PR ds. kreowania i realizacji kampanii public relations
  • kierownik projektów politycznych, gospodarczych i społecznych w instytucjach państwowych i samorządowych oraz organizacjach pozarządowych
  • lobbysta
  • freelancer – marketingowiec polityczny

Na wszystkich kierunkach UMCS znajdziesz:

Zapisz się już dziś!


Zasady kwalifikacji

Podczas rekrutacji pod uwagę brane są dwa przedmioty spośród: geografia, historia, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.