Kod | POL_NOM_Z2 |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Kierunek studiów | Nowe media |
Forma studiów | Niestacjonarne (zaoczne) |
Poziom kształcenia | Drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Limit miejsc | 30 |
Czas trwania | 2 lata |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Na nowych mediach:
- nabędziesz wiedzę, umiejętności i kompetencje w zakresie wykorzystania nowoczesnych narzędzi komunikacji w mediach społecznościowych
- zdobędziesz kwalifikacje w obszarze kreowania wizerunku marki osoby, produktu i usługi w sieci
- zdobędziesz wiedzę w zakresie nowych mediów, zrozumienia dynamicznego procesu wirtualizacji rzeczywistości, zintensyfikowanego w wyniku pandemii Covid -19
- nauczysz się trafnie analizować, definiować, identyfikować i prognozować procesy i zjawiska zachodzące we współczesnym społeczeństwie cyfrowym
- nabędziesz umiejętności związane z copywritingiem, dostosowaniem contentu do kanałów komunikacji, językiem mediów cyfrowych, weryfikacją informacji (przeciwdziałaniem dezinformacji), specyfiką dziennikarstwa internetowego, wizualizacją danych, komunikowaniem w sytuacjach kryzysowych, komunikacją wewnątrz organizacji
- zyskasz kompetencje przydatne w procesie kreowania i pozycjonowania marki, w szczególności w zakresie tworzenia strategii marketingowych na potrzeby nowych mediów (serwisy społecznościowe), strategii komunikacji wizerunkowej czy przygotowywania systemu identyfikacji wizualnej i multimedialnej, a także w kontekście komunikacji wizerunkowej, budowania pozytywnego wizerunku firmy i tworzenia relacji biznesowych z otoczeniem
Sprawdź, jakie przedmioty są w programie studiów.
Specjalności:
Na tym kierunku możesz wybrać jedną z dwóch specjalności:
- komunikacja wizerunkowa
- social media
Mocne strony:
- unikatowy w skali całego regionu program studiów
- innowacyjność oraz bezpośrednie przełożenie zdobytej wiedzy na umiejętności praktyczne, które można wykorzystać od razu po ukończeniu studiów
- zajęcia ze specjalistami posiadającymi doświadczenie w obszarze social mediów i komunikacji wizerunkowej
- działalność w mediach studenckich (m.in. w czasopismach „Polformance” i „Consensus” oraz TV UMCS i Akademickie Radio Centrum)
- spotkania ze znanymi i ciekawymi ludźmi, reklamy, mediów i kultury
- rozwijanie zainteresowań w kołach naukowych
Gdzie można pracować po nowych mediach:
- agencje PR, reklamowe, brandingowe i interaktywne
- firmy zajmujące się pozyskiwaniem, analizą i wizualizacją danych
- redakcje czasopism i mediów elektronicznych
- instytucje kultury (np. muzea, galerie)
- departamenty komunikacji marketingowej jednostek administracyjnych
- biura prasowe
- działy personalne i HR instytucji
- organizacje non-profit
- zespoły produkcji treści
- sklepy internetowe
- agencje SEM/SEO
Odnajdziesz się na rynku pracy w różnorodnych funkcjach i branżach wymagających projektowania i prowadzenia sprawnych kampanii wizerunkowych, medialnych i komunikacyjnych, a w szczególności jako:
- doradca wizerunkowy różnych podmiotów: organizacji, instytucji, przedsiębiorstw
- doradca w zakresie komunikacji w firmach i w instytucjach
- specjalista w zakresie kreowania wizerunku osób publicznych w nowych mediach
- pracownik agencji marketingowych, reklamowych, public relations
- pracownik działów marketingowych różnych organizacji i firm
- trener kreowania wizerunku, skutecznej komunikacji i zarządzania social mediami
- specjalista z zakresu komunikacji wizerunkowej
- specjalista zarządzania mediami społecznościowymi
- copywriter i content writer
Na wszystkich kierunkach UMCS znajdziesz:
- programy wymiany międzynarodowej
- akademiki
- stypendia i zapomogi
- wsparcie osób niepełnosprawnych
- sport na wysokim poziomie
- wydarzenia kulturalne i rozrywkowe
- wsparcie psychologiczne
- rozwój osobisty i zawodowy
- organizacje studenckie
Zapisz się już dziś!
Zasady kwalifikacji
Rekrutacja odbywa się do wyczerpania limitu miejsc na podstawie złożonego kompletu dokumentów.