Unia Europejska

Rekrutacja - rok akademicki 2024-2025

zmień rekrutację

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Public relations i zarządzanie informacją - stacjonarne pierwszego stopnia

Szczegóły
Kod POL_PRZ_S1
Jednostka organizacyjna Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Kierunek studiów Public relations i zarządzanie informacją
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Pierwszego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 29
Czas trwania 3 lata
Wymagany dokument
  • Matury
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (17.04.2024 00:00 – 10.07.2024 23:59)

Na public relations i zarządzaniu informacją:

  • nauczysz się projektować i realizować kampanie public relations (komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej)
  • przygotujemy Cię do rozwiązywania kryzysów wizerunkowych oraz skutecznego kreowania i zarządzania wizerunkiem
  • dowiesz się, jak budować i podtrzymywać relacje z mediami 
  • nauczysz się tworzenia różnorodnych tekstów medialnych, informacyjnych i wizerunkowych
  • zapoznasz się z zasadami i specyfiką public relations i zarządzania informacją, a także ich uwarunkowaniami społecznymi, politycznymi, prawnymi, etycznymi i kulturowymi
  • zgłębisz teorię i historię komunikacji społecznej
  • odkryjesz mechanizmy funkcjonowania środowiska informacyjnego człowieka, profesjonalne źródła informacji oraz zasady i sposoby skutecznego poszukiwania i organizowania zasobów informacji
  • weźmiesz udział w zajęciach o charakterze praktycznym; nauczysz się m.in. edycji i montażu materiałów audiowizualnych, fotoedycji, analizy danych, wizualizacji danych, storytellingu, brandingu czy technik negocjacji

Sprawdź, jakie przedmioty są w programie studiów.

Specjalności:

Na tym kierunku możesz wybrać jedną z dwóch specjalności:

  • zarządzanie wizerunkiem
  • zarządzanie mediami społecznościowymi

Mocne strony:

  • zajęcia ze specjalistami posiadającymi doświadczenie zawodowe w obszarze kreowania wizerunku
  • praktyczne zajęcia w nowo otwartej pracowni radiowo-telewizyjnej
  • działalność w mediach studenckich (m.in. w czasopismach „Polformance” i „Consensus” oraz TV UMCS i Akademickie Radio Centrum
  • spotkania ze znanymi i ciekawymi ludźmi polityki, mediów i kultury
  • program studiów konkurencyjny i unikalny w skali region

W jakim zawodzie można pracować po public relations i zarządzaniu informacją?

  • doradca wizerunkowy różnych podmiotów: organizacji, instytucji, przedsiębiorstw
  • doradca w zakresie komunikacji w firmach i w instytucjach
  • specjalista w zakresie kreowania wizerunku osób publicznych (polityków, sportowców, aktorów)
  • pracownik agencji marketingowych, reklamowych, public relations
  • pracownik działów marketingowych i PR różnych organizacji i firm
  • trener kreowania wizerunku, skutecznej komunikacji i zarządzania social mediami
  • rzecznik prasowy organizacji, instytucji lub firm
  • organizator wydarzeń specjalnych
  • specjalista z zakresu komunikacji z klientami i interesariuszami
  • specjalista z zakresu zarządzania wizerunkiem
  • specjalista zarządzania mediami społecznościowymi
  • specjalista zarządzania informacją
  • copywriter i content writer

Na wszystkich kierunkach UMCS znajdziesz:

Zapisz się już dziś!


Zasady kwalifikacji

Podczas rekrutacji pod uwagę brane są dwa przedmioty spośród: geografia, historia, język obcy nowożytny, język polski, matematyka, wiedza o społeczeństwie.