Kod | POD_PRE_SP |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Politologii i Dziennikarstwa |
Kierunek studiów | Public relations i marketing medialny (studia w formule kształcenia zdalnego) |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Czas trwania | 2 semestry |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Rozpoczęcie studiów: pierwszy zjazd odbędzie się w dniach18-19 października 2025 r.
Rekrutacja
Jeśli chcesz podjąć studia na tym kierunku, musisz:
- zarejestrować się w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK),
- złożyć w wyznaczonym terminie komplet dokumentów.
Zapoznaj się z instrukcją rejestracji
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy wydrukowany z systemu IRK, uzupełniony i podpisany;
- odpis lub poświadczona przez uczelnię kopia dyplomu ukończenia studiów magisterskich; w przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą: oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.
Termin i miejsce przyjmowania dokumentów:
Możesz zarejestrować się w systemie IRK do 5 października 2025 roku.
Wydział Politologii i Dziennikarstwa
ul. Głęboka 45
20-612 Lublin
pokój A 4.42
mgr Klaudia Kubińska
Godziny przyjęć: poniedziałek-piątek, godz. 7:30-15:00
Opłaty i zniżki
Opłaty za studia:
- I semestr: 2000 zł
- II semestr: 2000 zł
Całkowity koszt studiów: 4000 zł
Opłata za studia dla absolwentów UMCS posiadających Kartę Absolwenta (10% zniżki):
- I semestr: 1800 zł
- II semestr: 1800 zł
Całkowity koszt studiów: 3600 zł
Opłata za studia dla rodziny (dzieci, mąż/żona) absolwentów UMCS posiadających Kartę Absolwenta (5% zniżki):
- I semestr: 1900 zł
- II semestr: 1900 zł
Całkowity koszt studiów: 3800 zł
Nr konta do wpłat czesnego zostanie podany w późniejszym terminie.
Zapisz się do Programu Absolwent UMCS i zdobądź Kartę Absolwenta
Dla kogo są te studia?
Dla absolwentów studiów wyższych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu public relations i marketingu medialnego.
Na tych studiach:
- zdobędziesz specjalistyczną wiedzę z zakresu public relations i marketingu medialnego
- nauczysz się analizować zjawiska społeczne, niezbędne do wykonywania zawodów związanych z PR i marketingiem medialnym
- nauczysz się wdrażać proponowane rozwiązania w praktyce, szczególnie w zakresie tworzenia strategii marketingowych i PR dla konkretnych firm
- nauczysz się uczestniczyć w przygotowywaniu i upowszechnianiu wyników projektów UE (również o profilu dziennikarskim)
Przedmioty w programie studiów:
- reklama
- copywriting
- marketing
- marketing on-line
- komunikacja wizualna
- tworzenie strategii PR
- PR w projektach międzynarodowych
- media relations
- team work
- komunikacja kryzysowa
Organizacja zajęć
Liczba godzin dydaktycznych: 240
w tym praktyki: -
Liczba semestrów: 2
Harmonogram zjazdów (semestr 1):
- 18-19.10.2025
- 25-26.10.2025
- 08-09.11.2025
- 22-23.11.2025
- 06-07.12.2025
- 13-14.12.2025
- 10.01.2026
UWAGA! Wszystkie zajęcia odbywaj się zdalnie na platformie Wirtualny Kampus!
Warunki ukończenia studiów
Aby ukończyć studia, musisz:
- uzyskać zaliczenia ze wszystkich przedmiotów,
- zdać wszystkie egzaminy przewidziane w programie studiów.
Mocne strony:
- praktyczna wiedza z PR i marketingu
- dla szerokiego grona absolwentów studiów wyższych - nie wymagamy wykształcenia kierunmkowego
- studia w formule kształcenia zdalnego.
Informacji udziela:
Zespół ds. studiów podyplomowych
tel. 81 537 58 45
e-mail: studia.podyplomowe@mail.umcs.pl
mgr Klaudia Kubińska
tel.: 81 537 60 20
e-mail: klaudia.kubinska@mail.umcs.pl
Kierownik studiów podyplomowych:
prof. dr hab. Lidia Pokrzycka
e-mail: lidia.pokrzycka@mail.umcs.pl
Dodatkowe informacje:
Oferta kierunku w Bazie Usług Rozwojowych. Informacje o możliwości dofinansowania studiów podyplomowych z Bazy Usług Rozwojowych znajdują się TUTAJ.