Unia Europejska

Podyplomowe

zmień rekrutację

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Public relations i marketing medialny (studia w formule kształcenia zdalnego) - podyplomowe

Szczegóły
Kod POD_PRE_SP
Jednostka organizacyjna Wydział Politologii i Dziennikarstwa
Kierunek studiów Public relations i marketing medialny (studia w formule kształcenia zdalnego)
Poziom kształcenia Podyplomowe
Czas trwania 2 semestry
Wymagany dokument
  • Wyższe
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

Warunkiem ubiegania się o przyjęcie na studia jest rejestracja w Systemie Obsługi Rekrutacji oraz zamieszczenie skanu dyplomu ukończenia studiów wyższych.

Instrukcja rejestracji.

Rejestracja w systemie internetowym trwa do 8 października 2024 r. 

Rozpoczęcie studiów uzależnione jest od zebrania się odpowiedniej liczby osób (minimum 20).

Osoba przyjęta na studia, po otrzymaniu informacji o uruchomieniu kierunku, jest zobligowana do przedłożenia:  
1) kwestionariusza osobowego wydrukowanego z systemu;
2) odpisu lub poświadczonej przez uczelnię kopii dyplomu ukończenia studiów licencjackich lub magisterskich. W przypadku ukończenia uczelni wyższej za granicą, kandydat składa oryginał dyplomu oraz tłumaczenie na język polski potwierdzone przez upoważnione instytucje, a także dokument potwierdzający nostryfikację dyplomu lub zaświadczenie o zwolnieniu z postępowania nostryfikacyjnego.

Termin i miejsce składania dokumentów, zostaną mailowo przekazane przyjętym osobom.

Opłata za studia:
- I semestr: 2 000 zł
- II semestr: 2 000 zł
- Całkowity koszt studiów: 4 000 zł

Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 10 %:
- I semestr: 1 800 zł
- II semestr: 1 800 zł
- Całkowity koszt studiów: 3 600 zł

Opłata za studia z uwzględnieniem karty absolwenta - 5 %:
- I semestr: 1 900 zł
- II semestr: 1 900 zł
- Całkowity koszt studiów: 3 800 zł

Nr konta do wpłat czesnegozostanie podany w terminie późniejszym.

Planowany termin uruchomienia studiów:

Październik 2024 r.

Informacji udziela:

mgr Klaudia Kubińska
e-mail: klaudia.kubinska@mail.umcs.pl
tel.: 81 537 60 20

Kierownik studiów podyplomowych:

dr hab. Lidia Pokrzycka, prof. UMCS
e-mail: lidia.pokrzycka@mail.umcs.pl 

OPIS

Liczba godzin dydaktycznych: 240
w tym praktyki:-

Liczba semestrów: 2

Grupa docelowa:

studia są adresowane do absolwentów studiów wyższych zainteresowanych pogłębianiem wiedzy z zakresu public relations i marketingu medialnego.

Absolwenci studiów uzyskują kwalifikacje przydatne do:

absolwent studiów podyplomowych „Public relations i media marketing” będzie posiadał specjalistyczną wiedzę z zakresu public relations i marketingu medialnego. Dodatkowo będzie potrafił analizować zjawiska społeczne, niezbędne do wykonywania zawodów związanych z PR i marketingiem medialnym oraz wdrażać proponowane rozwiązania w praktyce, szczególnie w zakresie tworzenia strategii marketingowych i PR dla konkretnych firm. Absolwent będzie także umiał uczestniczyć w przygotowywaniu i upowszechnianiu wyników projektów UE (również o profilu dziennikarskim).

Przedmioty prowadzone w ramach studiów:

  • Reklama
  • Copywriting
  • Marketing
  • Marketing on-line
  • Komunikacja wizualna
  • Tworzenie strategii PR
  • PR w projektach międzynarodowych
  • Media relations
  • Team work
  • Komunikacja kryzysowa

UWAGA! WSZYSTKIE ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ ZDALNIE NA PLATFOMIE WIRTUALNY KAMPUS UMCS.

Ocena końcowa:

Warunkiem ukończenia studiów i otrzymania świadectwa jest uzyskanie pozytywnych ocen ze wszystkich egzaminów oraz zaliczeń.


Oferta kierunku w Bazie Usług Rozwojowych. Informacje o możliwości dofinansowania studiów podyplomowych z Bazy Usług Rozwojowych znajdują się TUTAJ